Vivir Mi Vida танець для Elite Models kids

Сьогодні я опублікувала на Facebook сторінці моєї танцювальної студії навчальне відео танцю в стилі сальса під музику "Vivir Mi Vida".


Це стилізована танцювальна анімація на пісню Марка Ентоні, тому хореографію було спрощено. Бо цю відеоінструкцію я зробила саме для своїх учнів - групи дітей.

Тоді я була викладачем хореографії итячої групи в Elite Models Ukraine. Директор цього модельного агентства Яна Ставицька мене ласкаво запросила навчити танцювати маленьких моделей та к, щоб зробити цілу постановку за десь півроку навчання та виступити з нею на випускному. Тобто концерту після навчання цієї групи, бо в них ще багато інших пердметів було, окрум танців. Я одразу погодилась і була щаслива такому запрошенню, бо люблю навчати, а діти завжди до мене тягнуться.

Це було відео, яке я вислала всім для тренування на дому, щоб закріпити хореографію. Тобто додатково до занять зі мною у модельному агентстві. Таким чином ми разом з маленькими моделями готувалися до виступу .

До речі, якось на занятті діти танцювали хореографію повністю, я їм нагадую, що, ось, зараз буде поворот, а вони мені: "Ми пам'ятаємо!". Оце так радість для викладача, бо діти все (довгу танцювальну зв'язку !) вивчили :)

Дуже гарні та з гумором дівчата!

Подивіться на яскравий виступ моїх учениць!

Тепер я відкриваю це відео для всіх.

Ви можете навчитися рухатися під цю гарну радісну пісню. Просто танцюйте зі мною та почувайтеся щасливими та бадьорими.

Бо "Vivir Mi Vida" у перекладі з іспанського - "Жити моє життя!"

#salsa #dancetutorial #danceschool





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

История танца. ЧАРЛЬСТОН

Обувь, одежда для swingdance. В чем тренироваться.